logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۵۸۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

كتاب "پابه‌پای جنگ" خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در زنجان رونمایی شد

كتاب-"پابه‌پای-جنگ"-خاطرات-رزمندگان-دفاع-مقدس-در-زنجان-رونمایی-شد

كتاب "پابه‌پاي جنگ" خاطرات رزمندگان شركت توزيع برق زنجان با حضور فرمانده بسیج شرکت توانیر رونمایی شد.

به گزارش موج رسا; سردار هاشم صحرا پور، فرمانده بسیج شرکت توانیر در این مراسم با اشاره به اینکه بارها و بارها دشمنان انقلاب اسلامی در خارج از کشور توطئه های زیادی علیه ملت ایران داشتند که با وحدت و ایمان ملت عزیز خنثی شده است.

وی تصریح کرد: امروز ما می‌بینیم که در راس نظام رهبری عزیز خط مشی را به ما نشان می‌دهند و این پشتیبانی ولایت باعث پیروزی انقلاب اسلامی در همه برهه‌ها شده است.

فرمانده بسیج شرکت توانیر افزود: ما به ملت خودمان افتخار می‌کنیم که در 22 بمهن امسال نیز به صحنه آمدند و برخلاف توطئه‌های دشمن با حضور حماسی خود باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شدند.

وی به اهداف ملت ایران در پیروزی انقلاب نیز اشاره و بیان کرد: آنچه که خیلی مهم و در راس همه اهداف قرار داشت رمز کلمه وحدت و ایمان ملت ایران و دفاع از ولایت بود.

صحرا‌پور تصریح کرد: ملت ایران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اهداف الهی و اهل بیتی(ع) داشتند.

وی افزود: مطیع رهبر بودن یکی از رمز‌های پیروزی ملت ایران در انقلاب بود.

فرمانده بسیج شرکت توانیر خاطر نشان کرد: تک‌تک ملت ایران در سال 57 اعتقاد داشتند که این انقلاب قطعا پیروز خواهد شد چرا که انقلاب ما درس گرفته از مکتب اهل بیت(ع) و مکتب حسینی بود و اینها باورهایی بود که ملت عزیز ما بعد از سالها رنج و مشقت باور کردند و به این ایمان رسیدند که با ایمان کامل می‌توان به هدف‌های والا و نهایی رسید.

وی وحدت ملت ایران در پیروزی انقلاب را یکی دیگر از رمز‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: ملت ایران در پیروزی انقلاب و نابودی کفار با هم یک صدا و وحدت کلمه داشتند.

سردار صحرا‌پور دفاع از ولایت فقیه را یکی از مهمترین رمز پیروزی‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: در تاریخ گذشته کشورمان در دفاع از آرمان‌های انقلاب می‌بینیم که برای رسیدن به پیروزی و دفاع از ولایت باید پای کار باشیم و حتما باید برای رسیدن به اهداف خود محکم بایستیم.

وی درس‌های عاشورا را از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: یاران اباعبدالله الحسین(ع) درس‌های بزرگی به ما دادند که اگر دفاع از ولایت داشته باشیم می‌توانیم به پیروزی برسیم.

فرمانده بسیج شرکت توانیر با اشاره به اینکه اهداف انقلاب در کشور ما رسمیت گرفت و در حال حاضر بعد از 39 سال همان هدف بسیار ارزشمند ایمان و وحدت در راس نظام بوده است افزود: این این اهداف تا به امروز توانستیم در برابر همه دشمنان اسلام بایستیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر